+40-36-180-4852

Despre noi

Grădiniţa cu Program Prelungit Nr.9

La vârsta preşcolară jocul este primordial şi este mijlocul de invăţare şi consolidare, este reuşită către socializare, iar spre finalul preşcolarităţii este modalitatea de pregătire pentru şcoala.

Vă asigurăm că lacrimile începutului se vor transforma rapid în zămbete şi bucuria de a se reîntoarce aici, unde totul are mărimea lor, unde vor avea cei mai mulţi prieteni şi cele mai multe activităţi interesante.

Cu siguranţa ca în fiecare casă oferim ce este mai bun pentru copilul nostru şi de aceea vă invit să veniţi cu idei şi sugesţii, să fim cu toţii căştigători.

Misiunea noastră

  • Asigurarea dezvoltării normale şi depline a copilului, valorificănd potenţialul fizic şi psihic al fiecăruia, ţinând seama de ritmul propriu al copilului, de nevoile sale afective şi de activitatea sa fundamentală – jocul.
  • Îmbogăţirea capacităţii copilului de a intra în relaţie cu ceilalţi şi cu adulţii, de a interacţiona cu mediul, de a-l cunoaşte şi de a-l stăpăni prin explorări, exerciţii, experimentări.
  • Descoperirea de către fiecare copil a propriei identităţi şi formarea unei imagini de sine pozitive.Sprijinirea copilului preşcolar pentru a dobăndi cunoştinţe, capacităţi, şi atitudini necesare vieţii sale ulterioare. 

Viziunea Grădiniţei

  • O grădiniţă plină de copii voioşi dornici dimineaţa să vină la grădiniţă şi trişti când se despart de ea, copii cu competente de comunicare foarte bune, copii cu un comportament moral- civic în spirit democratic într-un climat sănătos şi plăcut. 
  • Valorificarea diversităţii de naţionalităţi existente în gradiniţă
  •  Avem convingerea că întreaga activitate cu copiii trebuie orientată tot mai mult spre valori, prin abordarea educaţiei cu referire la problematica umană, la domeniul om şi societate şi mediu înconjurător, cultural şi tehnologic, acestea stau la baza formării personalităţii umane.
  • O grădiniță în care copiii zâmbesc, cântă și se mișcă; 
  • O grădiniță despre care atât personalul, cât și părinții și copiii știu că le aparține 
  • O grădiniță în care fiecare clasă arată că este o comunitate în miniatură și fiecare copil știe că aparține unei astfel de comunități 
  • O grădiniță în care toți sunt importanți, adulți și copii, fiecare avand propria valoare; 
  • O grădiniță în care jucăriile și materialele de lucru sunt la îndemâna copiilor; 
  • O grădiniță în care culorile, sunetele și mobilierul emană echilibru, respect, armonie; 
  • O grădiniță în care educatoarea știe să le vorbească celor mici despre o piatră, chiar și atunci când nu are o piatră la îndemână;